Polecamy
Trening brzucha na stojąco w 15 minut (Ola Żelazo)
Video

Trening brzucha na stojąco w 15 minut (Ola Żelazo)

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeżeli myślisz, że brzuszki oraz skręty tułowia w siadzie to jedyne skuteczne metody na osiągnięcie płaskiego brzucha, to jesteś w grubym błędzie! W swoim najnowszym programie treningowym Ola Żelazo pokazuje, jak w pozycji stojącej wzmocnić mięśnie brzucha i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej tworzącej kłopotliwą oponkę.

„Brzuch na stojąco” to idealna propozycja treningowa na lato. Do wykonania najnowszego zestawu ćwiczeń opracowanego przez Olę Żelazo wystarczy jedynie kwadrans wolnego czasu, odrobina przestrzeni oraz stabilne podłoże. Każda sekwencja odbywa się w pozycji stojącej, dlatego ćwiczenia można swobodnie wykonywać zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu.

„Dziś zapraszam na 15 minut ćwiczeń na brzuch na stojąco. Wiem, że bardzo lubicie tę formę aktywności. Nie dziwię się – to skuteczne ćwiczenia, które angażują core i pomagają pozbyć się oponki, bez robienia klasycznych spięć brzucha leżąc. Wskakujcie na matę i lecimy z Żelaznym Porankiem!”

„Tutaj robimy formę i na lato, i na lata. Choć to ta druga opcja przyświeca moim wszystkim działaniom – jest nadrzędna. Pozostałe to piękne dodatki do naszej życiowej fit przygody” – zachęca na swoim Instagramie Ola Żelazo.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ergonomiczne podkładki pod mysz. Jak poprawić komfort pracy i wydajność?
Ergonomiczne podkładki pod mysz. Jak poprawić komfort pracy i wydajność?
Odkryj, jak ergonomiczne podkładki pod mysz mogą zwiększyć Twój komfort pracy i wydajność. Dowiedz się, jakie modele są najlepsze i jak je prawidłowo wykorzystać.
8 zasad Pilatesu – wzmocnij siłę i możliwości całego ciała!
8 zasad Pilatesu – wzmocnij siłę i możliwości całego ciała!
Sprawdź, jak osiągnąć perfekcję w treningu ciała. Dowiedz się, czym jest Pilates!
Czy nadmiar białka w diecie negatywnie odbija się na zdrowiu?
Czy nadmiar białka w diecie negatywnie odbija się na zdrowiu?
Białko – bardziej pomaga czy szkodzi sportowcowi? Sprawdź, jak w optymalny sposób zaplanować odżywianie przy regularnym treningu!
Tagi
Ostatnie wpisy