Polecamy
Jak często ćwiczyć? Anna Lewandowska odpowiada!
Healthy lifestyle

Jak często ćwiczyć? Anna Lewandowska odpowiada!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Szczególnie na początku przygody z regularnymi treningami często zadajemy sobie zasadnicze pytanie – jak często i jak długo powinnyśmy ćwiczyć, by uzyskać satysfakcjonujące rezultaty? Z pomocą spieszą specjaliści w tej dziedzinie, a do takich z pewnością zalicza się Anna Lewandowska. Popularna trenerka zorganizowała ostatnio Q&A, podczas którego udzieliła kilku bardzo cennych wskazówek.

Odpowiednia częstotliwość ćwiczeń to temat, który spędza sen z powiek niejednej miłośniczce aktywności fizycznej. Wiedza zaczerpnięta z rozmaitych portali nie zawsze okazuje się wystarczająca, w związku z czym przed przystąpieniem do działania warto skonsultować się z profesjonalistą. Jedną z ekspertek w zakresie treningu i aktywnego trybu życia jest z pewnością Anna Lewandowska, która bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą za pośrednictwem bloga lub konta na Instagramie.

Lewandowska podkreśla, że kluczową kwestię w kontekście czasu poświęcanego na ćwiczenia stanowią nasze indywidualne cele. W zależności od tego, czy zależy nam na zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów, poprawie kondycji, czy ogólnej wydolności organizmu, częstotliwość i długość wykonywanych treningów powinny być zróżnicowane. Dodatkowo trenerka uczula, by przede wszystkim ćwiczyć w zgodzie z własnym ciałem. Dzień lub dwa przerwy to przecież żaden powód do wstydu! Wręcz przeciwnie – właściwa regeneracja niewątpliwie odciśnie pozytywne piętno zarówno na naszych wynikach, jak i samopoczuciu.

Jeśli w dalszym ciągu nie uzyskałaś zadowalającej odpowiedzi, zacznij od dość krótkich, nieprzekraczających 90 minut treningów wykonywanych 2-3 razy w tygodniu. Wolne dni wypełnij natomiast aktywnościami, takimi jak spacer, spokojna wycieczka rowerowa czy wyjście na basen. Z czasem organizm stanie się silniejszy i będzie zdolny do większego wysiłku, jednak pamiętaj – proces ten wymaga czasu!

Foto wyróżniające: Łukasz Laskowski / PressFocus / MB Media

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czym zastąpić niezdrowy majonez? Kuchenne porady
Czym zastąpić niezdrowy majonez? Kuchenne porady
Tradycyjny majonez składa się z oleju i jajek. Istnieje jednak zdrowa i wegańska alternatywa, która sprawdza się równie dobrze w kuchni.
Płaski brzuch – trening na macie (Monika Kołakowska)
Płaski brzuch – trening na macie (Monika Kołakowska)
Zbilansowana dieta i regularne ćwiczenia – to sprawdzony przepis na płaski brzuch. W tym przypadku liczy się jednak przede wszystkim […]
Trening w domu bez poczucia nudy – Anna Kaiser z gwiazdorskim zestawem ćwiczeń!
Trening w domu bez poczucia nudy – Anna Kaiser z gwiazdorskim zestawem ćwiczeń!
Przez długie miesiące miłośniczki aktywności fizycznej zmuszone były ćwiczyć w zaciszu domowego ogniska i wiele z nich – nawet po […]
Tagi
Ostatnie wpisy