Polecamy
Domowy trening na silne ramiona z butelkami lub hantlami (Kasia Dziurska)
Video

Domowy trening na silne ramiona z butelkami lub hantlami (Kasia Dziurska)

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Kobiece ramiona to jedna z najbardziej problematycznych partii mięśniowych. Co zrobić, aby nasze ręce oraz barki były jednocześnie smukłe, proporcjonalne i silne? Jest na to skuteczne rozwiązanie – to domowy trening z obciążeniem, który proponuje popularna trenerka Kasia Dziurska.

Do wykonania zestawu ćwiczeń opracowanego przez Mistrzynię Europy Bikini Fitness potrzeba jedynie maty antypoślizgowej, obciążników w postaci hantelek lub butelek z wodą, a także odrobiny wolnej przestrzeni w domu. Trwający 13 minut program treningowy jest dostosowany do różnych poziomów wytrenowania, zatem z powodzeniem może go wykonać zarówno osoba początkująca, jak i znacznie bardziej zaawansowana. Przed przystąpieniem do treningu pamiętaj tylko o porządnej rozgrzewce, aby uniknąć niechcianej kontuzji!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
6 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch bez sprzętu od Kasi Dziurskiej
6 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch bez sprzętu od Kasi Dziurskiej
Odpowiednio dobrane ćwiczenia w połączeniu ze zbilansowaną dietą to sprawdzony przepis na płaski i pięknie wyrzeźbiony brzuch. Jako że wiosna […]
Trening w kobiece dni z Oliwią Chomentowską (FitWomen)
Trening w kobiece dni z Oliwią Chomentowską (FitWomen)
Czy trening podczas okresu to dobry pomysł? Jak najbardziej! Sprawdź, jakie ćwiczenia do wykonania w trakcie miesiączki proponuje Oliwia Chomentowska […]
Sztuka równowagi: zdrowa dieta i aktywność fizyczna
Sztuka równowagi: zdrowa dieta i aktywność fizyczna
To właśnie ta harmonijna interakcja między jedzeniem a ruchem stanowi fundament naszego zdrowia i witalności.
Ostatnie wpisy