Polecamy
Ewa Chodakowska zachwyca talią! Jakich zmian w treningach i diecie dokonała słynna trenerka?
Healthy lifestyleZdrowe odżywianie

Ewa Chodakowska zachwyca talią! Jakich zmian w treningach i diecie dokonała słynna trenerka?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Na Instagramie furorę zrobiło ostatnio zdjęcie zmieszczone przez Ewę Chodakowską, która postanowiła pochwalić się nieco zmienionym wyglądem. Na reakcje ze strony fanek nie trzeba było długo czekać – obserwujące popularną trenerkę fitness internautki w mgnieniu oka wyłapały różnicę w figurze swojej idolki. Wiemy, co zmieniła Chodakowska w swojej codziennej rutynie treningowej i żywieniowej, aby osiągnąć tak piorunujący efekt!

Na przestrzeni lat Ewa Chodakowska stała się symbolem zdrowego trybu życia. „Trenerka-killerka” nie tylko dba o własną kondycję, ale przede wszystkim każdego dnia motywuje tysiące kobiet do pracy nad sobą i swoim zdrowiem za sprawą zbilansowanego jadłospisu i regularnej aktywności fizycznej. „Choda” stawia również na samoakceptację, dzięki czemu dla wielu stanowi wzór do naśladowania w różnych dziedzinach życia.

Liczba obserwujących poczynania Ewy na Instagramie wynosi obecnie niemal 2 miliony, dlatego nic dziwnego, że ostatnia zmiana w jej sylwetce nie uszła uwadze fanek. Wśród zachwytów na temat talii trenerki pojawiły się także pytania dotyczące stosowanych przez nią treningów. Z odpowiedzi ochoczo wchodzącej w interakcje Chodakowskiej wynika, że korzysta ona wyłącznie ze swoich programów, a w ostatnim czasie skoncentrowała się na rozbudowaniu pośladków.

W tym celu sportsmenka zdecydowała się m.in. zwiększyć kaloryczność posiłków w swojej diecie, a także dokonać niewielkich modyfikacji w sposobie ćwiczeń. 39-latka po raz kolejny zaskakuje i dowodzi, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych – pomimo większego procentu tłuszczu w organizmie wygląda lepiej niż kiedykolwiek!

„Kochana… Zero ciężarów, zero siłowni, zero dodatkowych sprzętów z wyjątkiem minibands i hantli do 2 kg. Tylko moje programy. Owszem, mocno skupiłam się na rozbudowaniu pośladków. Jem więcej kalorii niż zwykle. Mam przez to większy procent tkanki tłuszczowej niż lata temu, ale dzięki temu też większy tyłek. Z 9% wskoczyłam na 16% tłuszczu. W talii mam 62 centymetry, w biodrach 93, a miałam 89 cm, zatem różnica jest bardzo zauważalna. Jestem sobie wierna i całe życie dobrze na tym wychodzę” – odpisała Chodakowska jednej z fanek w social mediach.

Na zdjęciu wyróżniającym: Ewa Chodakowska z mężem; foto: Karol Serewis / Gallo Images Poland / Getty Images

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak się ubrać na zajęcia fitness w ciąży? Podpowiadamy przyszłym mamom!
Jak się ubrać na zajęcia fitness w ciąży? Podpowiadamy przyszłym mamom!
Zastanawiasz się, jak prawidłowo dobrać strój sportowy? Skorzystaj z naszych sugestii i wybierz model idealnie dopasowany do Twoich potrzeb!
Trening fitness dla bardzo początkujących z Paulą Piotrzkowską
Trening fitness dla bardzo początkujących z Paulą Piotrzkowską
Jeśli nie jesteś jeszcze gotowa na długie i wymagające treningi fitness na wysokiej intensywności, wypróbuj najnowszego zestawu ćwiczeń dla bardzo […]
Jak technologia termowizyjna pomaga w monitorowaniu stanu infrastruktury i budynków: Przegląd praktycznych zastosowań
Jak technologia termowizyjna pomaga w monitorowaniu stanu infrastruktury i budynków: Przegląd praktycznych zastosowań
Odkryj, jak technologia termowizyjna rewolucjonizuje monitorowanie i utrzymanie infrastruktury oraz budynków dzięki swoim unikatowym i praktycznym zastosowaniom.
Ostatnie wpisy